Zpět na hlavní stránku

Reklamace a vrácení peněz

1. Obecná ustanovení

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad služeb objednaných prostřednictvím webové stránky skodapenez.cz provozované Adamem Pavlátem, IČO: 01515187, e-mail: info+skodapenez@theadamlabs.com (dále jen "poskytovatel").

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

2. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu, pokud s poskytováním digitálního obsahu nebylo započato s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele.

Pokud spotřebitel udělil výslovný souhlas s poskytnutím digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poskytovatel potvrdil, že spotřebitel tím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, nemá spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy.

Při uzavření smlouvy o poskytnutí prémiového obsahu na 30 dní uživatel potvrzuje, že souhlasí se započetím poskytování digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

3. Doba přístupu k prémiovému obsahu

Uživatel získává přístup k prémiovému obsahu na dobu 30 dní od okamžiku zaplacení. Po uplynutí této doby se přístup automaticky ukončí.

Pro prodloužení přístupu je nutné provést novou platbu.

Přístup k prémiovému obsahu se neobnovuje automaticky a neuživateli nebudou účtovány žádné další platby bez jeho explicitního souhlasu.

4. Postup při reklamaci

V případě, že prémiový obsah nefunguje nebo není dostupný, může uživatel uplatnit reklamaci e-mailem na adrese info+skodapenez@theadamlabs.com.

Reklamace musí obsahovat:

  • Identifikační údaje uživatele (jméno, příjmení, e-mailová adresa).
  • Datum nákupu prémiového obsahu.
  • Popis vady a jak se projevuje.
  • Návrh na řešení (oprava, sleva, vrácení peněz).

Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

5. Způsob vyřízení reklamace

Reklamace může být vyřízena následujícími způsoby:

  • Opravou nebo zpřístupněním obsahu.
  • Poskytnutím slevy z ceny.
  • Vrácením zaplacené částky (v případě oprávněné reklamace).

6. Vrácení peněz

V případě oprávněné reklamace, kdy není možné zpřístupnit prémiový obsah nebo jinak napravit vadu, má uživatel právo na vrácení zaplacené částky.

Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud se s uživatelem nedohodneme jinak.

Poskytovatel vrátí peníze do 14 dnů od uznání reklamace.

7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi uživatelem v postavení spotřebitele a poskytovatelem, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s poskytovatelem.

Návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu lze podat:

  • Prostřednictvím webových stránek České obchodní inspekce (www.coi.cz).
  • Písemně na adresu České obchodní inspekce.

Návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu musí obsahovat náležitosti dle § 20n zákona o ochraně spotřebitele.

8. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od 14.5.2025.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu reklamačního řádu. Změny reklamačního řádu budou zveřejněny na webové stránce skodapenez.cz.

© 2025 Adam Pavlát | IČO: 01515187

Poslední aktualizace: 14.5.2025